Transport si retururi
Tarife si conditii livrare
Krull Toys (jucariaperfecta.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
# Livrare prin curier rapid
Cost de transport 17 lei. Gratuit la comenzile peste 300 lei.
Aceasta metoda de transport este valabila pentru toate localitatile din Romania.
Livrarea se efectueaza prin firma de curierat Sameday Curier.
# Livrare prin curier rapid Bucuresti si Ilfov
Aceasta metoda de transport este valabila doar pentru orasul Bucuresti si localitatile din Ilfov.
Cost de transport 11 lei. Gratuit la comenzile peste 250 lei.
Livrarea se efectueaza prin firma de curierat Bookurier.
# Livrare in puncte fixe Packeta
Cost de transport 9,99 lei. Gratuit la comenzile peste 250 lei.
Aceasta metoda de transport este valabila pentru locatiile din reteaua Packeta. Punctele de ridicare, programul de lucru si modalitatile de plata ale fiecarei locatii le puteti verifica aici.
În momentul în care pachetul va ajunge în punctul de lucru ales de tine, vei fi anunțat prin email și sms și vei primi un cod unic (parola) format din 5-6 caractere. Acest cod trebuie prezentat in punctul de ridicare pentru a putea ridica pachetul.
Daca doriti sa urmariti coletul, accesati https://tracking.packeta.com/ro/tracking/search si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.
# Livrare in puncte fixe EasyBox Sameday
Cost de transport 17 lei. Gratuit la comenzile peste 300 lei.
Aceasta metoda de transport este valabila pentru locatiile din reteaua EasyBox Sameday. La plasarea comenzii, alege ridicarea din easybox-ul cel mai apropiat de tine. Imediat ce comanda ta ajunge la easybox, primești pe mail codul QR și pe SMS codul PIN cu care poți deschide sertarul cu comanda ta. Mergi la easybox, introdu codul PIN primit pe SMS sau scanează codul QR de pe mail și deblocheză sertarul comenzii tale.
Poti să platesti doar cu cardul: online sau la ridicarea produselor, în cazul easybox-urilor cu POS. Punctele de ridicare si modalitatile de plata ale fiecarei locatii le puteti verifica aici.
Poți ridica produsele din easybox la orice oră din zi și din noapte, în maximum 36 de ore de la momentul în care ești anunțat prin SMS sau 72 de ore în cazul comenzilor livrate vineri, sâmbătă sau duminică. Excepție fac easybox-urile amplasate în centrele comerciale, al căror program coincide cu cel al centrului.
Daca doriti sa urmariti coletul accesati https://sameday.ro/ si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.
Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 021 - 637.06.60 / 0730.240.245 sau accesati www.sameday.ro pentru mai multe detalii.
# Ridicare de la sediu - Bucuresti.
Pentru evitarea unor posibile neintelegeri, ridicarea produselor se face doar in baza unei programari. Programarea se poate face telefonic la numarul 0740831893, pe Whatsapp la numarul 0740831893 sau pe mail jucariapefecta@gmail.com.
Comenzile pot fi ridicate de la punctul nostru de lucru din Strada Dealul Negru nr 3, Sector 1, Bucuresti.
Se poate plati cu cash sau cu card.
Program ridicari: 11:00 - 16:00.
Informatii generale privind livrarea comenzilor:
Coletele trimise prin Bookurier:
Daca doriti sa urmariti coletul accesati http://bookurier.ro/
Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 0314253254 / 0758730043 / 0314253255 sau accesati https://www.bookurier.ro/contact.html pentru mai multe detalii.
Coletele trimise prin Sameday:
Daca doriti sa urmariti coletul accesati https://track24.net/service/sameday/tracking/ si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.
Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 021 - 637.06.60 / 0730.240.245 sau accesati www.sameday.ro pentru mai multe detalii.
Nu expediem produsele prin Posta Romana.
Livram colete in Ungaria.
Returnari Produse
Reguli si pasi pentru returnarea produselor:
In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila KRULL TOYS – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu jucariaperfecta.ro).Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000, Krull Toys SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Care sunt pasii pentru a returna produsele?
Pasul 1. Exista mai multe modalitati prin care poti initia returul unei comenzi:
1.a. Ia legatura cu operatorii jucariaperfecta.ro pentru a anunta retragerea din contract, la numerele de telefon 0740831893 / 0744343644 sau prin intermediul adresei de email jucariaperfecta@gmail.com in care sa fie precizate, cel putin, urmatoarele: ID comanda, produsul pe care doresti sa il returnezi si motivul returului.
1.b. Completeaza Formularul de retur pe care-l gasesti pe pagina principala.
1.c. Solicita retur din "Contul meu", sectiunea "Istoric comenzi", folosind butonul "Returneaza" din comanda pe care doresti sa o returnezi.
Vei fi contactat telefonic in maxim 48 de ore (zile lucratoare) de un operator Jucaria Perfecta pentru a stabili daca doresti sa trimiti coletul prin curier propriu, daca doresti sa aduci personal coletul la punctul nostru de lucru din Strada Petru Poni nr 4, Sector 1, Bucuresti sau daca doresti sa trimitem noi curier pentru a prelua coletul.
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi.
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie (acolo unde este cazul) si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 15 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa la care trimiti coletul este: Destinatar: KRULL TOYS S.R.L. Numar de telefon 0740831893. Adresa: Str. Dealul Negru nr 3, Sector 1, Bucuresti.
Pasul 3. Iti restituim contravaloarea produselor achitate, in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi.
Daca un Client foloseste punctele de loialitate sau credite din Wallet pentru a reduce valoarea unei comenzi, dar decide sa o returneze partial, punctele folosite vor fi returnate in contul clientului prioritar banilor. De exemplu, daca un client a plasat o comanda de 100 lei in care se gasesc doua produse a cate 50 lei, achitand comanda cu 80 lei si 20 de credite, daca returneaza unul dintre produse Clientul va primi 20 credite in Wallet si 30 lei.
Dispozitii legale In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar, putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Costurile cu transportul, in cazul in care returnarea produselor are loc din cauza neconcordantei dintre produsele comandate si cele livrate sau produse deteriorate din culpa Krull Toys SRL vor fi suportate integral de catre Krull Toys SRL. Costurile cu transportul, in cazul in care returnarea produselor are loc din orice alt motiv decat cel al neconcordantei dintre produsele comandate si cele livrate sau produsele deteriorate din culpa Vanzatorului vor fi suportate integral de catre clientul final.
Retragere din vanzare
Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul jucariaperfecta.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 15 zile calendaristice de la primire.
Clientul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, termenul de exercitare a dreptului de retragere fiind cel stabilit conform reglementarilor in vigoare la data incheierii contractului la distanta cu clientul. Exceptie fac acele produse, care, conform reglementarilor, sunt exceptate de la dreptul de retragere potrivit legii. In cazul exercitarii dreptului la retragere de catre client, singurele costuri care pot cadea in sarcina clientului sunt costurile directe legate de returnarea produselor si diminuarea valorii produselor care rezulta din manipularea acestora, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, cu exceptia cazurilor prevazute de reglementarile in vigoare si a cazului cand clientul nu este un consumator conform legislatiei aplicabile, in care caz cheltuielile de expediere se suporta conform reglementarilor aplicabile.
In situatia in care clientul returneaza produsele datorita neconcordantei intre produsele comandate si produsele livrate sau produse deteriorate din culpa Krull Toys SRL, Krull Toys SRL raspunde pentru prejudicii si se obliga sa livreze comanda corecta catre client, conform solicitarilor acestuia, pe riscul si cheltuiala exclusiva proprie.
Important: Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute, ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei. Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
- inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator;
- produsele confectionate la cererea consumatorului.