Transport si retururi

Tarife si conditii livrare

Krull Toys (jucariaperfecta.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

# Livrare prin curier rapid Bookurier

Aceasta metoda de transport este valabila doar pentru orasul Bucuresti.

Cost de transport 9,99 lei. Gratuit la comenzile peste 250 lei. 

Daca doriti sa urmariti coletul accesati http://bookurier.ro/colete/AWB/track0.php si introduceti numarul de awb transmis pe mail.

Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 0314253254 / 0758730043 / 0314253255 sau accesati https://www.bookurier.ro/contact.html pentru mai multe detalii.

# Livrare in puncte fixe Coletaria

Cost de transport 9,99 lei. Gratuit la comenzile peste 250 lei.

Aceasta metoda de transport este valabila pentru locatiile din reteaua Coletaria. Punctele de ridicare, programul de lucru si modalitatile de plata ale fiecarei locatii le puteti verifica aici

În momentul în care pachetul va ajunge în punctul de lucru ales de tine, vei fi anunțat prin email și sms și vei primi un cod unic (parola) format din 5-6 caractere. Acest cod trebuie prezentat in punctul de ridicare pentru a putea ridica pachetul.

Daca doriti sa urmariti coletul, accesati https://www.coletaria.ro/urmareste-coletul si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.

# Livrare prin curier rapid Sameday Curier

Cost de transport 16,99 lei. Gratuit la comenzile peste 300 lei.

Aceasta metoda de transport este valabila pentru toate localitatile din Romania.

Daca doriti sa urmariti coletul accesati https://track24.net/service/sameday/tracking/ si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.

Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 021 - 637.06.60 / 0730.240.245 sau accesati www.sameday.ro pentru mai multe detalii.

# Livrare in puncte fixe EasyBox Sameday

Cost de transport 16,99 lei. Gratuit la comenzile peste 300 lei.

La plasarea comenzii, alege ridicarea din easybox-ul cel mai apropiat de tine. Imediat ce comanda ta ajunge la easybox, primești pe mail codul QR și pe SMS codul PIN cu care poți deschide sertarul cu comanda ta. Mergi la easybox, introdu codul PIN primit pe SMS sau scanează codul QR de pe mail și deblocheză sertarul comenzii tale.

Poti să platesti doar cu cardul: online sau la ridicarea produselor, în cazul easybox-urilor cu POS. Punctele de ridicare si modalitatile de plata ale fiecarei locatii le puteti verifica aici

Poți ridica produsele din easybox la orice oră din zi și din noapte, în maximum 36 de ore de la momentul în care ești anunțat prin SMS sau 72 de ore în cazul comenzilor livrate vineri, sâmbătă sau duminică. Excepție fac easybox-urile amplasate în centrele comerciale, al căror program coincide cu cel al centrului.

Daca doriti sa urmariti coletul accesati https://track24.net/service/sameday/tracking/ si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.

Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numerele de telefon 021 - 637.06.60 / 0730.240.245 sau accesati www.sameday.ro pentru mai multe detalii.

# Livrare prin curier rapid DPD Curier

Cost de transport 25,99 lei. Gratuit la comenzile peste 400 lei.

Aceasta metoda de transport este valabila pentru toate localitatile din Romania.

Daca doriti sa urmariti coletul accesati tracking.dpd.ro si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.

Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numarul de telefon 031.824.9090 sau accesati https://www.dpd.com/ro/home/contact/contact pentru mai multe detalii.

# Livrare prin curier rapid Fan Curier

Cost de transport 21,99 lei. Gratuit la comenzile peste 350 lei.

Aceasta metoda de transport este valabila pentru localitatile din reteaua Fan Curier care nu au kilometri suplimentari. Puteti verifica aici daca localitatea dvs are kilometri suplimentari. Operatorul Jucaria Perfecta vă va comunica daca localitatea dvs nu corespunde metodei de livrare aleasa.

Daca doriti sa urmariti coletul accesati www.fancourier.ro si introduceti numarul de awb pe care l-ati primit in mailul cu confirmarea expedierii comenzii.

Pentru informatii suplimentare (numar de telefon curier, ora la care ajunge coletul la dvs, etc) sunati la numarul de telefon 021.9336 sau accesati https://www.fancourier.ro/contact/ pentru mai multe detalii.

Pentru informatii suplimentare despre coletele trimise prin Coletaria accesati https://www.coletaria.ro/persoane-fizice/contact.

# Livrare in aceeasi zi - Bucuresti

Cost de transport 29,99 lei.

Pentru ca livrarea sa se poata efectua in Bucuresti, in aceeasi zi, de luni pana vineri, comenzile trebuie primite si confirmate de catre operatorul Jucaria Perfecta pana in ora 13.00. 

De luni pana vineri oferim livrare in aceeasi zi, la acelasi cost de transport, si pentru localitățile din Ilfov imediat apropiate liniei de centură.

# Ridicare de la sediu - Bucuresti.

Comenzile pot fi ridicate de la punctul nostru de lucru din Strada Petru Poni nr 4, Sector 1, Bucuresti.

Locatia este la 3 minute de Gara de Nord si la 2 minute de statia de metrou Gara de Nord. Locatia poate fi gasita pe Google Maps sau pe Waze daca scrieti Jucaria Perfecta. In zona se gasesc locuri de parcare (fara plata).

Se poate plati cash sau cu card.

Program ridicari: 10:00 - 18:00.

Informatii generale privind livrarea comenzilor:

Nu expediem produsele prin Posta Romana.

Momentan nu livram colete in afara Romaniei.

Returnari Produse

Reguli si pasi pentru returnarea produselor:

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul jucariaperfecta.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 15 zile calendaristice de la primire.

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila KRULL TOYS – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu jucariaperfecta.ro).Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000, jucariaperfecta.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

Care sunt pasii pentru a returna produsele?

Pasul 1.  Exista mai multe modalitati prin care poti initia returul unei comenzi:

1.a. Ia legatura cu operatorii jucariaperfecta.ro pentru a anunta retragerea din contract, la numerele de telefon 0740831893 / 0744343644 sau prin intermediul adreselor de email jucariaperfecta@gmail.com sau contact@jucariaperfecta.ro in care sa fie precizate, cel putin, urmatoarele: ID comanda, produsul pe care doresti sa il returnezi si motivul returului.

1.b. Completeaza Formularul de retur pe care-l gasesti pe pagina principala.

1.c. Solicita retur din "Contul meu", sectiunea "Istoric comenzi", folosind butonul "Returneaza" din comanda pe care doresti sa o returnezi. 

Vei fi contactat telefonic in maxim 48 de ore (zile lucratoare) de un operator Jucaria Perfecta pentru a stabili daca doresti sa trimiti coletul prin curier propriu, daca doresti sa aduci personal coletul la punctul nostru de lucru din Strada Petru Poni nr 4, Sector 1, Bucuresti sau daca doresti sa trimitem noi curier pentru a prelua coletul.

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi.

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 15 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.  

Adresa la care trimiti coletul este: Destinatar: KRULL TOYS S.R.L. Numar de telefon 0740831893. Adresa: Str. Petru Poni nr 4 parter, sector 1 Bucuresti.

Pasul 3. Iti restituim contravaloarea produselor achitate, in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi.

Daca un Client foloseste punctele de loialitate sau credite din Wallet pentru a reduce valoarea unei comenzi, dar decide sa o returneze partial, punctele folosite vor fi returnate in contul clientului prioritar banilor. De exemplu, daca un client a plasat o comanda de 100 lei in care se gasesc doua produse a cate 50 lei, achitand comanda cu 80 lei si 20 de credite, daca returneaza unul dintre produse Clientul va primi 20 credite in Wallet si 30 lei.

Dispozitii legale  In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.  

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar, putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Costurile de transport pentru retur sunt suportate de client.

Important:  Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute, ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.  Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:  - produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant; - produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;  - inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator; - produsele confectionate la cererea consumatorului.